Kiepski transfer dysku twardego

Autor: Eddie (rczcz_at_bydgoszcz.multinet.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 08:28:14 MET DST

Czy to mozliwe, zeby dysk Seageta 6,4GB dma66 na plycie Shuttle z
chipsetem VIA mial transfer fizyczny 1,3 do 2,9 ( program NU 4.0). Tak
jest u kumpla i nie moge tego zmienic. U mnie w Menedzerze Urzadzen w
sekcji Disk drives --> Generic disc drives type 46 jest opcja DMA
ktora moge wlaczyc, u niego jest tam Seagate i nie ma tam zadnego Dma,
zeby wlaczyc.
Osobiscie mam plye Asus P2B i dysk IBM 10,1GB i transfer fizyczny 17,6
mierzony tym samym NU4.0.
Czy wina tkwi w Chipsecie VIA czy w dysku.
A moze znowu wychodzi prawda, ze tandem Intel (chipset) i IBM (dysk)
jest nie do pobicia?
Kumpla komputer to celeron 400_at_450 64MB Ram, moj Celeron 300_at_463 64MB
Ram.
Moze wiecie jak poprawic transfer na komputerze kolegi?