Problem TV max

Autor: Szymon Otrysko (simono_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 00:37:48 MET DST

Czesc.
Kupilem karte TV Zoltrix TV MAX i zainstalowalem ja na kilku zestawach
driverow: Oryginalnych Aver TV Capture i jakis mieszanych. Problem polega
na niskiej jakosci obrazu tj. sceny statyczne wyswietlane sa ladnie, ale
jak tylko cos sie szybciej porusza to krawedzie "tego czegos" staja sie
poszarpane (tak jakby byla co 2 linia). Czy wszystkie Zoltrixy tak maja
czy tylko moj ? A moze to problem z karta grafiki (mam Matroxa Mystique,
P 200 MMX i 128 Ramu)

--
pzdr.
simono