Re: Odp: p³yta Lucky Star 6BX2

Autor: Vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 23:07:31 MET DST

On Thu, 12 Aug 1999 13:28:36 GMT, "Piotr Kozicki" <pkozicki_at_css.pl>
wrote:

<ciach>
>Dziêki.

A prosze bardzo :)

>I tak nie zmieniê zdania na temat p³yt LS.

Twoja sprawa :)

>Ta p³yta jest ju¿ drug± LS jak±
>posiadam ( poprzednia by³a pod zwyk³e Pentium ) i z ¿adn± nie mia³em
>k³opotów.

I na podstawie dwoch plyt mowisz o jakosci marki??? Ja tych plyt
mialem/widzialem duzo wiecej - i dlatego mam o nich takie zdanie

> W firmie mam Asusa + PII 350 Mhz i naprawdê nie widze róznicy czy
>chodzi szybciej czy mo¿e lepiej ( stabilniej ) od mojej w domu + C300A

W szybkosci nie powinno byc zauwazalnych - w koncu ten sam chipset. Co
do stabilnosci - minusem LS jest to ze jest to sprawa wysoce zalezna
od egzemplarza. Nie twierdze ze nie ma stabilnych egzemplarzy -
twierdze ze niestabilnych i padajacych jest za duzo

> chocia¿ teraz za friko wymieniam na 366 Mhz PGA ). Systemy zainstalowane
>mam takie same w domu jak i w fimie, skonfigurowane równie¿.

To naprawde o niczym nie swiadczy .

>Te p³yty naprawdê s± bardzo dobre i wydajne w szczególno¶ci w stosunku do
>ceny.

Blad. Zdarzaja sie dobre egzemplarze - i to wszystko

> Cena Asusa prawie 540 z³ netto wydaje mi siê trochê wygórowana. tym
>bardziej, ¿e pracujê i na tej p³ycie i na tej.

No i nie przetlumacze Ci ...

>Kozik

Pozdrowienia

Vindex