Help ! - zepsuta winda

Autor: jiojio (emilb_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 21:21:51 MET DST

Po przeinstalowaniu W98 przestały mi chodzić wszystkie gry 3D za wyjątkiem
starego Quaka. Platformówki chodzą normalnie.Próbowałem wgrywać sterowniki
do karty graficznej ale odpowiada że nie może znaleźć żadnego sterownika na
CD, podobnie gdy próbuję z twardego. Nie dają się zainstalować Dx 6,0 ani
6,1 a przy teście D3D wyskakuje komunikat o błędzie. Może ktoś poradziłby mi
co dalej zrobić.