Re: Podwójny link HTML - jak

Autor: monter (monter_at_rmf.fm)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 20:12:13 MET DST

Lodek wrote:

> 1. Gdzie znajduje się ten kurs Pawła Wimmera?
> 2. Sęk w tym, że na free.net.pl nie mogę używać JavaScriptu.

Chyba cos pochrzaniles.

http://free.net.pl/regulamin.shtml
[...]

     5.Ograniczenia merytoryczne:

     Niedopuszczalne jest umieszczanie na stronach WWW
     następujących materiałów:
[...]
     i) skryptów i programów wykonywalnych, w
     szczególności CGI [nie dotyczy to języka JavaScript];

     mailto:monter_at_rmf.fm
http://www.rmf.fm/ludzie/monter
 Miksy, MP3, WAV, MIDI, AWE64