Odp: Na ile da sie podkrecic....

Autor: marek_a (marek_a_at_zapis.net.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 16:40:11 MET DST

Pozdrawiam!
Raczej sie daja podkrecac, ja zawsze staram sie ustawic jak najwyzsza
czestotliwosc
na magistrali i dopasowac mnoznik np cos w stylu 3,5x112 (jest szybsze jak
4x100).
Teraz mam K6 2 450 ustawione 4x112 na plycie FIC VA 503+. Mialem tez swego
czasu ASUSa P5A ale z tym procesorem i ta sama pamiecia dawalo sie ustawic
tylko max 105MHz na magistrali. Dlatego pozbylem sie jej i kupilem na powrot
FICa VA 503+. Napiecie mozesz spokojnie ustawic na 2,4V tyle
nawet producent dopuszcza dla tych procesorow. Zawsze lepiej ustawiac jak
najwyzsza czestotliwosc na magistrali poniewaz wtedy caly komputer pracuje z
wyzsza czestotliwoscia. Natomiast gdy zwiekszasz mnoznik to zwiekszaz co
prawda tempo pracy procesora ale cala reszta pracuje po staremu. Na
marginesie
jest juz FIC VA 503a - jeszcze lepszy.
marek_a_at_zapis.net.pl