Re: Pomocy: 486DX 40 MHz Intela i AMD.

Autor: Orian (cobain_at_promail.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 14:07:01 MET DST

zaden problem taki procesorek kosztuje w granicach :
5 zl - 15 zl

wiec mozesz sobie sie pobawic w rozne konfiguracje :)
albo lepiej kup plyte 486 dx4/100 (120/133) z pci i i/o itp za jakies 40zl
..
na tym to juz nawet win95 porzadnie chodzi (w miare - oczywiscie nie gry)
z karta graficzna na pci !

pozdr
orian

H-Lucas <hlucas_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<Yqys3.13980$X3.218643_at_news.tpnet.pl>...