Re: Odp: Jak rozpakować duże archiwum RAR

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 11:17:38 MET DST

"Andrzej Zieliński" wrote:

> Można pakować z opcją solid ale trzeba dodatkowo ustawić opcję aby rar
> tworzył niezależne ciągłe archiwa, wtedy można wypakowywać dowolny plik.
>
> Tak na marginesie - po co pakować zipem aby później jeszcze raz pakować
> rar-em, lepiej było od razu pakować rarem wszystko lub pakować częściami do
> kilku plików rar

tak offtopic.. może to kogoś zainteresuje..

testowałem swojego czasu jakość algorytmów pakujących (czyli
wielkość po spakowaniu) no i wyszło, że najlepiej to się pakuje
zipem bez kompresji + wynik zipem z max. compression.. trochę gorszy
wynik był dla zip b.k. + rar..
dalej rar b.k. + rar i rar b.k. + zip.. rar bez opcji solid..
zaś rar solid mieścił się gdzieś pomiędzy zip b.k. + zip, a zip b.k.
+rar.. bliżej tego pierwszego.. archiwum w tym przypadku to było 50
MB sid'ów, czyli różnie.. kod + dane..

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group