Odp: Monitor ma jasny obraz

Autor: Liszaj (liszaj_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 09:56:57 MET DST

Użytkownik Grzexs <gwtx_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
bolko napisał(a):

> Pomocy.
> Mam monitor Hyundaia 14"cyfrowy. Pewnego dnia obraz zaczal migotac, raz
> robil sie jasny raz ciemny - i zostal jasny. Teraz obraz jest niewyrazny i
> za jasny. Nie moge sciemnic go pokretlami, a jezeli rozjasnie to jest taki
> jasny ze zupelnie nic nie widac. Czy monitor ten nadaje sie do naprawy, co
> moglo sie zepsuc ??
>
> Pomocy

Ja mam ten sam problem z analogowym i czarno-białym. Tylko, że po ok. 1
h wraca mniej więce do normy. Też chętnie przeczytam odpowiedź!

----------
Czesc
Jezeli to sa monitory analogowe to sprawa prosta (?),
trzeba wymienic potencjometry od regulacji jasnosci (kontrastu).
Jezeli przy kreceniu nimi nie widac zmian w obrazie
lub sa jakies przeskoki to na 92% wina potencjometrow.
Jeszcze zostaje te 8%... :-((
bo jezeli to nie potencjometry to pewnie uklady w srodku padly...
i w tedy koniecznie serwis....

Pozdrawiam
Liszaj