Odp: Jak fachwo to zrobic.....

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 18:10:02 MET DST

> o kurcze ale sie przyzwoity znalazł
> kazdy orze jak może

To może lepiej od razu zrób włamanie do tego sklepu i ukradnij mu
kilka PIII a jak Cię złapią to powiesz "kazdy orze jak może" ?
Co do tego czy jestem aż taki przyzwoity to nie wiem bo jestem za piractwem
puki utrzymywać będzie się obecna proporcja cen do zarobków ale to co Ty
chcesz zrobić to już nie jest małe złodziejswo lecz zwykłe chamswo i
wandalizm.
Tak to już jest, że jak się coś kupiło za przykładowe 500zł rok temu to dziś
sprzedaje
się to nawet za 150zł i nie ma w tym nic dziwnego.
Jak w przyszłości kupisz nowy samochód i po roku ci się znudzi to go spalisz
zwalając wine na
złą instalacje elektryczną ?

--
Pozdrawia