Problem z instalacją Win 3.11

Autor: Kominek (fireplac_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 23:39:39 MET DST

    Coś niedobrego dzieje się po przejściu drugiego dysku instalki, komputer
robi zwis chyba przed inicjacją menu graficznego. Próbowałem zmieniać
parametry zarówno instalacji jak i config a sprzęt to 386 DX40; 8 MB
Ram;Trident 512kb; dysk 120 MB; Monitor mono. Słyszałem coś kiedyś o zmianie
obu układow klawiatury na polskie programisty ?? Sam tego soft dawno nie
instalowałem (jakieś 4lat) czego jeszcze należy spróbować ?? Co może być nie
tak może ktoś zna jakiś chaczyk, albo jak ma lecieć standardowo ??