Re: jeszcze o nosnikach cdr

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 23:13:11 MET DST

In article Krzysztof Walinski (alficzek_at_friko.onet.pl) says...
> verbatim datalife plus

A powiedz mi czym doczyscic wierzchnia warstwe (z napisami)?
Proba wytarcia malej plamki woda spowodowala powstanie
wiekszej plamki, po nastepnej probie zostal jeden wielki mazaj
na cwierc plyty. Mam tylko jedna i wiecej nie chce.

> basf cd-r extra
> btc cd-r
> dysan cd-r platinum
> memorex cd-r
> lead data 80min:730M/703M
> dysan cd-r oem (czysta gora)
> samsung cd-r (zielona okladka)
> samsung cd-r (zolto-czerwona okladka)

Tak, i ani slowa o:
TDK CD-R74 (reflex) - bardzo popularne plyty, u mnie na razie
(po roku, dwoch) sie czytaja..
Sa w roznych kolorach, wiec moze roznie dzialaja?

Pioneer CDM-W74S - tez mam dosc dlugo kilka sztuk i brak problemow.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"