Szukam numeru .....

Autor: Krystian (krystian_at_sonic.com.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 22:36:43 MET DST

.... homologacji do modemu Zoltrix VSP336i.

Mam następujący problem w lipcu kupiłem modem jakiś 56 bps. Ani razu sie nie
połączył pisało "odłączono od komputera którego numer wybrano". W sierpniu
przyszedł mi rachunek na 200 zł za inet (prawie tyle samo połączeń co
impulsów).
Pewnie są to 20 sekundowe połączenia. Czy można je reklamować i czy Tepsa
uwzględnia takie reklamacje. Czytałem gdzieś że jest gdzieś wzór podania
jkaie trzeba wysłać do Tepsy.

Proszę o odpowiedź

--
#      http://www.kki.net.pl/~oasis        #