Re: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 21:25:09 MET DST

Dariusz K. Ladziak napisał(a) w wiadomości:
<37b16d71.14314114_at_news.nask.pl>...
>Nie. Nie zwalajmy wszystkich nieszczesc swiata tego na Microsoft.
>Akurat tu winna jest firma Zoltrix ktora w swej pazernosci przeniosla
>montaz modemow z Tajwanu do Chin kontynentalnych pozostawiajac
>kitajcom kwestie kontroli jakosci. A ze z niewolnika nie ma
pracownika
>- efekty widac. Najgorsze jakosciowo zreszta sa chyba modemy Zoltrix

>FM VSP56 wersji wszelakich - akurat zero PnP, wszystko na zworkach,
>prawdziwy UART - tylko trafic na niesklejajacy sie przekaznik to jak
>wygrac w totka...

W poprzednim poscie chodzilo mi o modemy na magistrale PCI, czyli
praktycznie wszystkie softmodemy. A dlatego, ze jest wiele przypadkow
gdy po zainstalowaniu modemu i probie wykonania polaczenia winda
twierdzi, ze nie moze otworzyc portu itp.... Najgorsze jednak jest to,
ze nie mozna zmienic recznie przerwania, bo winda na to nie pozwoli
(wina BIOSu tez jest). I tak wlasnie dziala ten pieprzony P&P w
przypadku modemow. Tego problemu nie ma w modemach ze zworkami. A ze w
Zoltrixach 56VSP jest blad, to juz inna sprawa...

--
Grzesiek Gajewski
gayosek_at_free.com.pl