Re: pomoc Vanta+ASUSP2B

Autor: Krzysztof Jurczak (jkzorba_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 21:06:57 MET DST

Sprawdź u kumpla na innej płycie głównej jak się zachowuje . Jeśli chodzi ok
to znaczy że problem leży w zestawie: twoja płyta-karta (choć stawiałbym na
kartę grafiki) . Miałem kiedyś podobny problem z 8MB Permedią , nie na
każdej płycie BX chciała chodzić, na LX, EX chodziła ok (do tej pory nie
wiem czego to było przyczyną , nigdzie nie znalazłem takiego przypadku) .
Spróbuj pogadać z gościami z tej firmy gdzie kupiłeś kartę może ci wymienią
na drugą .