Re: Jaki dysk do Video

Autor: Łukasz Jakubowski (lukasz_at_pragma.com.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 13:01:23 MET DST

Jerzy Oses wrote:

> Mam pytani do użytkowników kart video.
> Jaki dysk kupic do zastosowan video mam na mysli zrzucanie materialu z
> tasmy na dysk. Chodzi mi o parametry dysku który sie do tego nadaje.
> Nie interesuje mnie dysk SCSI.

Mam kolege ktory uzywa komputera do homevideo (ma Miro DC30+) i dysk
SCSI to wlasciwie podstawa jezeli chce sie uzyskac dobra jakosc,
szczegolnie w przypadku dodatkowej obrobki w czasie zgrywania. Z
osobistego doswiadczenia powiem, ze majac HD i CD-ROM SCSI moge zgrywac
do MP3 w czasie rzeczywistym (to znaczy dane sa czytane z predkoscia ok
x4 i od razu zapisywane jako mp3 na dysk, bez posrednich wavow). Majac
sprzet IDE nie zawsze udawalo mi sie zgrac audio do wava, bo a to bufor
dyskowy musial zostac oprozniony, albo win sobie cos waznego przypomnial
i nieszczescie gotowe.

Lukasz