Jaki to modem - pomocy!

Autor: Mariusz Kozerski (naz_gul_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 10:43:17 MET DST

Hi!

Drogą kupna weszłem ostatnio w posiadanie modemu, co do którego nie mam
pewności co to za sztuka :-) a chciałbym sobie zrobić upgrade do v90
zainstalować sterowniki itd... Może ktoś ma taki sam modem i pomoże :-)
Podejrzewam, że to jakiś zoltrix ale nie mam pewności.

Opis modemu:
Szyna ISA. Krótki slot (8bit)
Chipset:
Rockwell RCV DL56 ACF ISP (ostatnie literki strasznie zamazane)
Napisy na płytce:
FCC: H52PT-39 II
Made in Taiwan ;-)))
Odpowiedzi ATi3:
V1.120-K56_DLP
Odpowiedzi ATi6:
RCV56DPF L8570A REV.35.0/34.0

Za wszelakie sugestie z góry dzięki.

Nazgul

--
Nie ma takiej roboty której byśmy nie spieprzyli.