Konwersja NTSC na PAL

Autor: MP (marcin.piechula_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 07:39:16 MET DST

Mam taki problem
Chce przegrac kasete VHS nagrana w systemie NTSC na PAL. Jak to idzie
najlepiej zrobic w domowych warunkach? Ja robilem to w ten sposob, ze za
pomoca karty video zgralem orginal na HDD, a nastepnie przekonwertowalem
zmieniajac mu ilosc klatek z 30 na 25 na sekunde, oraz rozdzielczosci. Udalo
się to zgrac na magnetowid, ale mam problem z jakoscia. W scenach spokojnych
obraz jest OK., ale w ruchu radykalnie spada jakosc. Czy robil już to ktos?
Wdzieczny będę za pomoc.
Marcin