Odp: Entuzjaści staroci

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 20:50:57 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7onjhf$on1$9_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Zrób mu małe spięcie zapalniczką pizoelektryczną i powiedz szefowi, że
> działało i nie działa :-)
>
>Po pierwsze ja jestem elektronikiem i zaraz będzie "Janusz napraw
komputer', po drugie szef pilnuje komputera jak oka w głowie, bo mu kilka
razy 'spece' od softu skasowali wszystkie faktury, oczywiscie nie miał
backup'u, bo po co kupować tyle dyskietek :)). Raz miałem dyskietke
systemowa uruchamiająca automatycznie programik pokazujący obraz kontrolny
TVP1. Przez zapomnienie zostawiłem ją w stacji i wyszedłem. Pech chciał, że
szef odpalił zabytek i o mało nie dostał zawału, myśląc że zrobiłem upgrade
komputera na odbiornik TV. Oczywiście zadzwonił natychmiast do serwisu.
wtedy dopiero goscie mieli ubaw gdy wyjęli z flopa moją dyskietkę :-))))))))
 Ja niestety po powrocie dostałe rachunek do uregulowania za wizytę serwisu
(100zł+ VAT) :(((((
Raz wpadł w panikę gdy ścierając kurze z monitora ( oczywiście wcześniej
wyjął wtyczkę z gniazdka sieciowego ) niechcąco przekrecił pokrętło
jaskrawości na min.. Po włączenu komputera i poczekaniu chwilę cały zsiniał
ze strachu że jakiś wirus, czy inny diabeł bo ekran czarny :)))))))
Tak więc jak bym mu zepsuł ten mebel, to chyba oddałby mnie w rece
prokuratora

Janusz

--
Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl