Re: Pilne ! - Karta Video F/X 3D

Autor: Gabrys (gabrys1_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 23:26:51 MET DST

Nie kupuj tego! Ja nietety popelnilem ten blad. Po kupnie ok. tydzien czasu
zajela mi instalacja zestawu, dopiero po kontakcie z producentem przyslali
mi jakies inne oprogramowanie wtedy ruszyla. Zestaw ten to zwykla karta
przechwytywania video na chipie bt 847, karta grafiki S3Virge z wyjciem
cinch oraz oprogramowanie. Zestaw niby pozwala na montaz liniowy w czasie
rzeczywistym, do obrazu ruchomego mozesz wstawic nieruchowy obrazek, na
ruchowy obraz dodac napisy, nie da rady zrobic rzadnych efektownych przejsc
miedzy ujeciami, poza tym zestaw znakomicie obniza jakosc obrazu, kolory
bledna, obraz lekko drzy.
Jesli chcesz montowac filmy to zdecydowanie polecam jakac karte do montazy
nieliniowego. Za 1500 zl powinienes juz cos dostac.

Pozdrawiam
Marcin Gabriel