Re: Problemy z nagrywara Philips 3610

Autor: J_at_chu
Data: Tue 10 Aug 1999 - 19:46:07 MET DST

Radek Marciniak wrote:

> Mam problem z Philipsem 3610,chodzi o to ze nagrywa RW natomiast
> zwykle plytki mi pieprzy .Wszystko jest ok do momentu finalizowania ,
> wyskakuje wtedy napis "GRI: Finalize failed Current program area is
> empty" Oczywiscie plytkie mozna pozniej odczytac w nagrywarce ale co
> z tego .Zeby bylo milej na innych kompach nagrywa bez problemu.
> Zniszczylem juz 9 plytek ,mysle ze zrobilem juz wszystko (oddzielny kabelek,
> przeinstalowanie windy,defragmentacja,zmiana twardego itp).Moze to wina
> proca (Celek 333 krecony na 500), plyty (Abit BH6) lub pamieci ?
> [...]

U mnie byla taka sama szajba z tym tosterem. Ale go (troche po omacku)
rozgryzlem. Poniewaz nie chcial mi zamykac sesji na krazku (mam na mysli
CDR) to robilem trik ze zmiana nagrywarki z fizycznej na wirtualna (w
NERO i WinOnCD jest to opcja choose recorder). Wypiekalem image na
twardego, a dopiero potem gotowy stuff (juz po zamianie z virtual na
CDD3610) pieklem na srebrze. It worx !!! Poki co...
Generalnie 3610 to padaczka...

Bye