Re: DVD firmware

Autor: B_at_nit@
Data: Tue 10 Aug 1999 - 16:44:06 MET DST

Firmware to jedno ...a region to drugie ....
Ja wczoraj przeprogramowalem flasha - firmware 1.30 ( DVD Creative Encore
5x ) i zyskalem .... mam DVD 8x .)
Region mozna zmienic do pieciu razy ( standart ) ale i to mozna obejsc
...mam soft do tego ... .)
Jaki znowu sposob .. .? - to oczywiste ze naped DVD mozna przeprogramowac na
dany region .....

--
b_at_nit@
Wieslaw J. Palczewski schrieb in Nachricht