Re: modemy ZOLTRIX

Autor: Paweł (paulos_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 14:30:45 MET DST

Konrad wrote:

> Jak na razie Zoltrix twierdzi ze nie zrobi sterownikow pod inna platforme
> jak Win. Co takiego wymaga ten Spirit od Win co nie da sie zrobic pod innym
> systemem?

Dać to sie da.
Inna rzecz czy się komuś chce.

Tzw. Winmodemy to kolejna możliwość zbicia ceny,
bo część funkcji karty przejmuje procesor
oczywiście z odpowiednim oprogramowaniem.

Można by zrobić odpowiednie oprogramowanie
dla Linuxa np, ale firma produkująca
główne kości
musiałaby udostępnić specyfikacje i komuś musiałoby
się bardzo bardzo chcieć taki program napisać
(coś więcej niż zwykły steorwnik).

Ponieważ mimo wszystko rzesza użytkowników L, nie jest tak
wielka jak windy, a poza tym ludzie co mają L z reguły
myślą nad tym co kupują,
takiej motywacji specjalnie nie ma.

Paweł