Re: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 14:42:54 MET DST

Calkowicie popieram, mam Zoltrixa 33,6 (z topornymi elementami na
plytce), racowal na okolo 10 roznych plytach od 486 do pII 400 i zawsze
niezawodnie. Instalacja 1 min (zadnych problemow)
A te nowe modemy to az strach instalowac, latwiej w totka wygrac niz
uzyskac polaczenie.
(fakt nie wszystkie, ale seria Zoltrixa jast fatalna)