Re: TEAC CD-R56S problem ! PILNE !!! Help !!!

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 09:10:12 MET DST

> Ja mam Teac CD-R55S - i proglem byl prawie taki sam, choc moja nagrywarka
> ma upodobanie do plyt Verbatim, Basf i Philips - reszty nie akceptuje, a
> w szczegolnosci Ricoh. Chcialem ja reklamowac ale wtedy dowiedzialem sie
> w serwisie, ze skoro nagrywa na nosnikach jednych firm a nie chce na
> drugich - to znaczy, ze te inne nosniki UWAGA nie sa kompatybilne z
> nagrywarka !!! - nie chcialem wszczynac awantury wiec dalem za wygrana.
Posiadam podobna nagrywarke (R55S). Primo - nagrywa nawet na zielonych
BTC (i to nawet niezle), Secundo - dopiero ostatnoi trafilem na jakies
cholerne plytki na ktorych nagrywa ale cienko potem z odczytem
(badziewie). Nigdy nie spotkalem sie z podobnym problemem.

> Pytanie tylko, czy stosowane przez ciebie plyty wytrzumuja 6x przy
> nagrywaniu - powinna byc informacja na opakowaniu?
Gosciu wydaje mi sie ze pisal, ze probuje na wszystkich predkosciach
wiec pytanie chyba jest bez sensu :))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl