Odp: Procesor 486 a Y2K

Autor: Andrzej Zieliński (andrewz_at_polbox.com)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 07:03:10 MET DST

Użytkownik Hubert Dolega <hueymanchew_at_yahoo.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MPG.12193f1f8184a401989688_at_news.atcom.net.pl...
> Witam wszystkich,
>
> No coz,
> Nie znam sie bardzo na tym o co chce zapytac wieec
> z gory przepraszam za lakoniczne i ogolnie postawione
> pytanie.
>
> Czy to prawda,że zadna sila nie mozna przejsc problemu
> roku 2000 na komputerach z procesorem 486 ?
> Wg administratora sieci u mnie w pracy nie jest to mozliwe
> poniewaz dopiero poczawszy od Pentiuma sa dostepne upgrad'y
> BIOS-u (czy cos w tym stylu).
> Poniewaa jednak pan administrator już nie raz sie mylił
> bardzo Was prosze o odpowiedz.

> [...]

Aby spotkać komputer/procesor niezgodny z rokiem 2000 trzeba mieć naprawdę
duuużo szczęścia. U mnie w zakładzie wszystkie komputery 486, 386 SX, DX i
nawet 286 przeszedł test na rok 2000. Trzeba co prawda przestawić je ręcznie
na rok 2000 ale później będą dobrze działać.

Radzę się tak bardzo nie przejmować administratorem i samemu sprawdzić
komputer jakimś programem na rok 2000.

Pozdrawiam
Andrzej