Re: Celeron 300 + Voodoo 1

Autor: Mlaskator (tomasz5_at_astercity.net)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 01:44:47 MET DST

Emax napisał(a) w wiadomości: <7omcd2$kq0$1_at_main.amu.edu.pl>...
>Czy ktos moze wie jak moze dzialac tytulowa konfiguracja ?
>Konkretnie chodzi mi o to czy Voodoo 1 jest w stanie obsluzyc predkosc
>Celerona, czy tez wszystko sie bedzie wloklo, a procek bedzie sie nudzil
>czekajac na Voodoo ?
>Jesli ktos cos wie, to prosze o info na adres pkobryn_at_m-net.arbornet.org
>
> Pawel Kobryn

dla gier ktore chodza dobrze na voodoo1 to jedna z lepszych konfiguracji,
lecz dla tych ktore wymagaja wiecej miejsca niz 2mb na tekstury potrzebny
bedzie voodoo2 , czy to duzy wydatek 250 zl na voodoo2 ?

----]
Pozdrawiam Mlaskator
----]