Odp: Odp: Odp: jak mocniej schłodzić procesor?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 18:43:31 MET DST

> ...i było już kilka przypadków spalenia/przegrzania tego układu na
> abicie bh6, czego sam doświadczyłem ;((

A najgorsze jest to, że ni jak nie idzie tego schłodzić bo całe dostępne
miejsce
jest zajmowane przez wystający radiator i procesor.
Najlepiej było by przymocować jakiś nie wysoki ale szeroki radiator ale to
znowu może się też nie zmieścić jeśli w pobliżu chipa są jakieś wystające
elementy.
A tak z ciekawości to przy ilu FSB zjarałeś tego Abita ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\