Re: Upgrade Biosa

Autor: Marek (cornolio_at_by.home.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 23:25:31 MET DST

najpierw zrob dyskietke systemowa a nastepnie nagraj na nia nowy bios i
flash
ustaw w biosie ladowanie systemu z dyskietki zapisz to i uruchom ponownie
komputer z dyskietki
jezeli komputer bedzie podawal ci ze masz za malo pamieci to odlacz w
setupie dysk twardy
powinno dzialac
potem podlacz go ponownie