Mniejsze zlo

Autor: Długi (dlugi_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 18:31:29 MET DST

Sie manko!!!

     Mam zamiar dokonac malego upgrade'u mojego blaszaka.Chcialbym kupic
Riva'e TnT 16 MB, lub dokupic 64MB pamieci - oczywiscie, ze najlepiej byloby
kupic obydwie te rzeczy, ale na to niestety nie moge sobie pozwolic - za
malo kasy, wiec pozostalo mi wybierac!!!
Moj konfig:
proc.........Celeron 366A (ten ktory chodzi na 550)
plyta.........Abit BX6 rev. 2.0
pamiec......32MB PC-100
k.graf.........Elsa Victory Erazor 4MB SGRAM

Reszta konfigu chyba nie jest już taka ważna!!!
    Wiec do rzeczy:
W co lepiej zainwestowac??? Chcialbym zaznaczyc, ze przy 32MB RAM twardziel
niezle chrupie, a nie sadze, ze wymiana karty na 16-megowa zalatwi sprawe!!!
    Oczywiscie zastanawialem sie nad innymi rozwiazaniami np. 32MB RAM oraz
TnT Vanta 8MB, czy cos takiego ma sens - nie wiem, nie testowalem jeszcze
zadnej Vanty, a termin zakupow powoli sie zbliza, wiec zwracam sie do Was -
podpowiedzcie cos!!!

Wielkie dzieki!!!
CZe!!!

<Długi>