Odp: Dwóstronne chłodzenie Celera Slot 1

Autor: Adam (adamgn_at_nc-virtual.com)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 16:15:00 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ojvjv$ld0$5_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> na razie nie mam patentu na połączenie radiatora z drukowaną płytką tak
aby
> cprzewodziło
> to ciepło ale izolowało od elektryczności.
tasma teflonowa 0,1 mm na luty (to taki kwadrat gdzie wlutowane sa nogi
procka) calosc posmarowana pasta silikonowa (30kV/mm)
jedyny problem aby pasty bylojak najmniej a scisnac za mocno nie mozna
jezeli z lutow wystaja ostre koncowki (czasm nie wystaja!!)
dziala - dwa radiatory od pII uwieszone na celku
adam