Odp: modem ASMAX w DOSie?

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 22:37:32 MET DST

Użytkownik Pawel Slowik <slowik_at_papirus.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ul2r3.3761$X3.45115_at_news.tpnet.pl...
| Czy modem ASMAX pojdzie w dosie? Niby pisza, ze potrzebne 486, i
wINGROZA a
| do tego PCI no i w ksiazeczce widac ze rozpoznawany jako winmodem
wiec cyba
| lipa :(
| Sam sobie odpowiedzialem ale moze ktos ma jakis patent ;)
| A przy okazji sa jeszcze jakies modemy wew. nie winmodemy do
kupienia?
| Prosze o modele.

Obawiam się, że nic z tego. Ten modem software'owo emuluje port
szeregowy. W DOS-ie bez odpowiedniego softu na pewno nie pójdzie, a
zdaje się, że takiego softu do niego nie dają.
Ja go miałem pół dnia i nawet nie udało mi się go uruchomić w
Windowsach. Na pewno by w końcu ruszył, gdybym nad tym posiedział, ale
modem był nie dla mnie i od razu się zniechęciłem. Jeśli do jego
uruchomienia nie wystarczy sam instalator i trzeba samemu grzebać w
ustawieniach, to dla laika nie jest to dobry sprzęt. Poza tym,
nienawidzę sprzętu "win-only". Dlatego natychmiast go wymieniłem na
wersję ISA, która była w tej samej cenie, z homologacją i nie jest to
win-modem. Specjalnie zaklepałem sobie możliwość wymiany w sklepie.
Ten drugi ruszył od razu i podejrzewam, że w DOS-ie i Linuksie nie
powinno być z nim żadnych problemów.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+