Re: Cholery dostane przez ten komputer.....(chyba, ze ktos pomoze)

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 06:46:50 MET DST

Rafal wrote:

> I to jest powód, że wielu woli jednak zapłacić komuś doświadczonemu za
> złożenie i posadzenie systemu. Jak chcesz sobie sam z tym poradzić to musisz
> mieć sporo cierpliwości i zaparcia aby wszystko dostroić. Polecam metodę
> wyjęcia wszystkiego i dodawania po jednej karcie i testowania stabilności.
> Jak coś nie tak to szukamy nowego BIOS'a, drivera, jakiś uaktualnień itp.
> Jak się będziesz pytał na grupie o wszystko na raz to nikt Ci nie pomoże. A
> trochę "złomu" tam wsadziłeś.

Wszystko na najnowszych sterach, i bez krecenia, przyczyna twki na 90% w karcie
graficznej, ale nie probowalem jeszcze z pamieciami, (tzn sprawdzalem po 1
kostce, ale bez roznicy, ale w w98, a tam to byla sprawa, ze tnt2 ma klopoty z
w98 na p3)

> Płyta - najnowszy BIOS i zero podkręcania
> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Slot_I/INTEL_Chipset/i440BX/P3B-F/

> Video - sprawdź czy jest nowy BIOS, nie podkręcaj, najnowsze sterowniki
> (raczej nie BETA)
> www.creaf.com
> Live! - drivery z CD + najnowsze Live! Ware (chyba 2.1)
> www.sblive.com
> Pamięć - możesz spróbować po jednej kości, potem dołożyć resztę (jak to nie
> jest jeden DIMM)

sa dwa, dzieki, musz sprawdzic

> SCSI - nowy BIOS, sterowniki, sprawdź FAQ czy ktoś już nie miał problemów
> http://www.advansys.com/
> Win95 - ma problemy czasem z kartami AGP, USB i DirectX (zaznaczam, że
> czasami)
> Gierki - sprawdź czy są do nich jakieś nowe patche
> itd, itp.
>
> Albo weź wszystko do kogoś z doświaczeniem, zapłać mu i wtedy wymagaj.
> A nikt Ci nie uwzględni reklamacji jak nie jesteś pewien która część
> szwankuje.

  na razie nie mam samochodu, wiec nie zawioze, ale chyba rzeczywiscie tak
zrobie, szkoda nerwow, ale to dzialalo !!!! (tzn tez nie zupelnie dobrze, ale
lepiej niz teraz!!)
przestao po przeinstalowaniu systemu!!!