Odp: Same problemy....

Autor: Nedd Ludd (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 01:15:57 MET DST

Zmienic Jintela na normalna kartę graficzną.
Mam tą samą płytę i kiedys -gdy miałem jeszcze virge 4 mb próbowałem
zainstlować sobie na te płycie pożyczonego intela i740 -co po kikakrotnej
próbie zainstalowania win 98 pl skończyło się fiaskiem .
Bo to szmelc i ciągle ktoś pisze że to się z czymś kłóci-u kogos na innej
grupie jak się doczytałem to był CD-ROM...
Zmień kartę graficzną i powinno być OK.
Nedd Ludd
brogos_at_kki.net.pl

Użytkownik acid <kwasco_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ofj2r$7dc$2_at_druid.ceti.com.pl...
> [...]
> 1. Plyta PC CHIPS M577
> 2. AMD K6-2 300
> 3. Karta graf. na Intel 740
> 4. Win'98
> Wiem - to wyglada strasznie...
> Gry wykorzystujace D3D nie startuja w ogole lub zaraz sie wieszaja (o
> OGL nie wspomne...), czeste zwisy aplikacji o wiekszych wymaganiach -
> pomaga tylko twardy reset ; wreszcie samoczynne resety...
>

> Instalowane byly rozne drivery do karty graficznej, przeinstalowywany
system - bez zmian...
> Prosze, napiszcie jak choc troche zlagodzic skutki takiej konfiguracji
(albo w ostatecznosci co wymienic ?). Bede wdzieczny za wszystkie
konstruktywne rady.