Re: Rozjasnianie monitora

Autor: Peter Black (piotr33_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 00:18:49 MET DST

Juz to kiedys tlumaczylem ale niech bedzie.
Jesli chcesz uzyskac wieksza jasnosc nalezy:
- zdjac tylna obudowe monitora
- zlokalizowac trafopowielacz ( to taki czarny
czesto oblany plastikiem przedmiot z ktorego
wychodzi kabel z kapturkiem na kineskop)
- wez maly regulacyjny srubokret najlepiej
zaizolowany
- na trafo sa 2 regulatory gorny (focus) sluzy
do regulacji ostrosci ( pokrec,moze sobie
jeszcze poprawisz),dolny (screen) to jest wlasnie
to czego szukasz
- uwazaj aby niczego nie dotykac (wysokie napiecie)
gdyz te operacje nalezy przeprowadzic na wlaczonym
sprzecie coby widziec rezultaty

pozdrawiam
Peter

PS Jakby szanowni grupowicze mieli jakies problemy
ze swoimi monitorami to w miare mozliwosci bede sie staral
pomoc.Mam kilkuletnie doswiadczenie w zakresie
serwisowania tego sprzetu.Prosze na priva.