Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 23:17:04 MET DST

In article =?ISO-8859-2?Q?Robin_Wsch=F3d?= (rwschod_at_free.polbox.pl)
says...

> pewnie, wystarczy odinstalować :-))
>
> poza tym to nie jest argument świadczący o jakości programu
>
> generalnie jest kompletnie bzdurny, nie ma sensu usuwać programów, które się używa

tak, i to jest wlasnie powod, dlaczego nawet nie testowalem OE.
Skoro z gory wiem, ze program namiesza mi w kompie to omijam
go z daleka. Nie chce mi sie co kilka dni reinstalowac "systemu".
Nie wierze aby po zainstalowaniu takiej kobyly jak OE+IE dalo sie
przywrocic stan sprzed instalacji. Jest toto zbyt wielkie i zbyt
zintegrowane z "systemem".
Inna sprawa, ze niemal wszystkie niebezpieczenstwa wiazace sie
wirusami via email dotycza produktow MS.
Im wiekszy program, tym wieksza dziure mozna w nim znalezc.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"