Odp: Odp: Odp: Kto ma nagryware Philips 3610?

Autor: Pablo (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 23:02:56 MET DST

Chodzi mi wylacznie obezpieczenstwo.
Wiem ze nie jest tak jak z plyta glówna
mimo, ze i takich kilka padalcow naprawilem po CIHu
i wiem w czym rzecz.

Ciekawi mnie jednak kwestia czy po uwaleniu firmware'u
nagrywarki program do flashowania ponownie wykryje
jej model (TYP = PHILIPS CDD 3610 CD-R/RW)
i bedzie sie dalo ja ponownie zaprogramowac?
Czy informacja i jej typie jest przechowywana w innej
pamieci np typu PROM, czy jeszcze jakos inaczej jest
to rozwiazane?

Dzieki...