Re: Odp: INFORMATYKA? TAK, ale na jakiej uczelni... POMÓŻCIE WYBRAĆ!!!

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 22:10:56 MET DST

On Wed, 28 Jul 1999 22:09:18 GMT, "Paweł Chałczyński"
<aligator_at_promail.pl> wrote:

>Rzeczywiscie niezle...
>Ja studiuje informatyke na Uniwersytecie Slaskim... kompletne dno.
\ciach

Ludzie! Nie mogę się już powstrzymać... Już mniejsza z tym, że NTG,
ale... Czy wy idziecie studiować informatykę tylko po to żeby nauczyć
się pascala, delphi czy assemblera???

Ja dostałem się na uniwerek we wrocku i od razu po ogłoszeniu wyników
zrezygnowałem z polibudy (składałem tak na wszelki wypadek)...
Polibuda uczy czysto praktycznego podejścia, po tym jest się raczej
programistą niż informatykiem. Na uniwerku nauczą was myśleć i
rozwiązywać różne problemy.

Jak chcecie się nauczyć programować to kupcie jakąś lepszą książkę i
już! Nie po to są studia...

Pozdrawia oburzony student informatyki....
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |