Re: WinAmp....maly problem! :(

Autor: _Silver_ (srebrny_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 21:38:04 MET DST

Użytkownik Piotr Najduk <n_piotr_at_czasnaeb.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7oi815$iui$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Problem: Gdy przesuwam okienko psuje się dźwięk!
> Gdy np czytam news'y i slucham muzyki to gdy przewijam
> tekst w oknie dzwiek sie rwie ..... :(((
>
> Diagnoza: Karta graficzna przejmuje przesył karty dźwiękowej
>
> Posiadam karte S3 Virge 2MB ......
> Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic zeby usunac ten
> mankamecik ? :))) Bo przestaje miec checi do czytania
> news'ow :( :)

PO prostu albo plik wymiany za maly albo jeszcze prosciej tak jak u mnie po
prostu za slaby procesor !!!
U mnie jak WinAmp jest wlaczony i leci music to zasoby systemu wskazuja na
96% zajetych :-D

--
         Silver
-= 161JGB200 =-