SYSTEM CLOCK!!!

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 17:15:48 MET DST

Piszałem to już po raz quad razy ale nikt nie wie, może teraz jakiś GURU to
przeczyta.
A więc:
Zostawienia kompa wyłączone na noc - rano zegar systemowy (w BIOSie):2
sekundy do przodu.
Każde uruchomieni Windy 98, opóźnienie w pracy zegaro o 2 sekundy.
W przypadku startu do DOSa nie ma tego opóżnienia.
No proszę, niech jakiś MasterGURU powie jaka jest tego przyczyna, i jak ją
zniwelować?

Moje Propozycje:
-Słaba bateria: kompa mam dopiero od 6 miesiecy, a pozatum czy by przy
słabej baterii zegar przyspieszał (wyłączony komp)?
-Już 3 razy flashowałem BIOSa (EPoX ma chyba najlepszy support, co chwila to
nowe BIOSki)(Może energia na flashowanie nie idzie z głównego zasilania,
tylko z baterii???)
-Wina BIOSa(ale czy to BIOS steruje zegarem?)
-Zwalone Window$? to czemu gdy komp jest off to zegarynka przyspiesza?

Pael