Re: Problemy z nagrywara Philips 3610

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 16:42:35 MET DST

On Sun, 8 Aug 1999 13:23:14 +0200, "Radek Marciniak"
<loud3r_at_polbox.com> wrote:

>Mam problem z Philipsem 3610,chodzi o to ze nagrywa RW natomiast
>zwykle plytki mi pieprzy .Wszystko jest ok do momentu finalizowania ,
>wyskakuje wtedy napis "GRI: Finalize failed Current program area is
>empty" Oczywiscie plytkie mozna pozniej odczytac w nagrywarce ale co
>z tego .Zeby bylo milej na innych kompach nagrywa bez problemu.
>Zniszczylem juz 9 plytek ,mysle ze zrobilem juz wszystko (oddzielny kabelek,
>przeinstalowanie windy,defragmentacja,zmiana twardego itp).Moze to wina
>proca (Celek 333 krecony na 500), plyty (Abit BH6) lub pamieci ?
> [...]
Koles mial podobny problem z Y4416S jak mu siadl mechanizm
pozycjonujacy glowice ... RW nagrywalo sie dobrze, a CDry niestety sie
wykrzaczaly, a ze mial sprzet na gwarancji to wymienilii mu na nowy,
bo naprawic nie umieli chyba ;)).
Moze nagrywales ostatnio troche plyt 80 min ???

A probowales potem zamykac te plyty ?? Bo wyglada na to ze tylko
lead-out sie nie nagral, a to sie da dograc potem, po takim bladzie.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/