skanowanie slajdów

Autor: Chris (kmich_at_bigblue.alpha.net.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 14:38:42 MET DST

Aby zeskanować slajd czy negatyw fotograficzny wystarczyłoby oświetlić go
białym światłem z zewnątrz i wyłączyć lampę skanera - (aby skanować w
świetle przechodzącym przez przeźroczysty materiał a nie w świetle odbitym).

Czy ktoś wie w jaki sposób to zrobić (tzn. programowo wyłączyć lampę
skanera) - mój skaner to PRIMAX Colorado 1200 ?

Czy ktoś ma jakieś pomysły i doświadczenia w skanowaniu slajdów ?

Chris.