Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 07:41:48 MET DST

Dnia Fri, 23 Jul 1999 00:04:23 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny)
napisał(a):

>Znaczy potestowales u siebie czy tak na oko ? :))

>No coz - nigdy nie rozumialem ludzi, ktorzy kupuja sprzet za.. ile to
>? miesiac, poltora a juz sie rozgladaja za _cenami_.. Pojutrze dolar
>poleci do 4.3zl a sprzet podrozeje po 2 tyg...
Ehhh... złośliwiec ;)))
Chodzi o to że miałem kupić wcześniej ale... wypadło kilka wyjazdów i
dupa...
A teraz znowu cały sierpień mnie nie będzie ale nie chce czekać na
wrześniowe "promocje"

>Oczywiscie bardzo dobrze rozumiem porownywanie sprzetu, opisow,
>testow, opinii - to jest na miejscu :))
>Hej ALGI - zaczyna sie OT, ciekawe czy to przetrawisz ? :)
hmmm... mój żołądek ostro dostał przy ostatnim wyjeździe więc i to
przetrawię :)
Trza tylko obudować "florę bakteryjną" ;)))

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl