Re: Odp: Okulary do Parcy przy komputerze

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 08 Aug 1999 - 07:18:16 MET DST

> Czesc!
> Wlasnie odebralem te kosmiczne okulary co to wszystko ponoc niweluja.
> Rzeczywiscie, patrzy sie przez nie przyjemnie... Na azie troche mnie leb
> boli ale jak trohe kiedys posiedze przed kompem to opisze wrazenia....
>
> --
lepiej bylo sobie sprawic szkla kontaktowe
daja lepsze efekty niz okulary zwlaszcza dla krotkowidza-
niweluja pozorne zmniejszenie obrazu wprowadzane przez
soczewke okularow wiec widzisz wieksze literki, ponadto wazne
dla wszystkich
soczewka kontaktowa porusza sie z soczewka oka i miesnie
akomodacyjne nie musza bez przewrwy korygowac wcle nie male
zmiany parametrow aparatu zlozonego z oka i soczewki okularow,
gdzie osie optyczne dwoch soczewek pokrywaja sie tylko przy
patrzeniu w dal
sa oczywiscie i wady jak mozliwosc slabego zwilzania galki ocznej
przykrytej materialem soczewki przy slabym mruganiu
spowodowanym wpatrywaniem sie w ekran monitora.
ale przewazaja zalety
dla odwaznych pozostaje korekcja rogowki
jak sie wydaje bez wad :))
ci co maja dobry wzrok nie potrzebuja zadnych okularow tylko
dobrego monitora z ostrym stabilnym obrazem, zreszta pozostali
tez
                                                                                                apix

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl