Re: SB LIVE - 4point surround interferencje - slysze radio :(((

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 08 Aug 1999 - 07:18:16 MET DST

>a to cos.....juz powoli odchodze od
> zmyslow siedzac i sluchajac jakiegos dialogu w grze z przeplatajacymi
> sie slowami typu " Nu a teraz pogaworim o ..." .....
> Moj znajomy stwierdzil, ze pewnie sasiedzi maja stare radio

ble ble

> i ono
> "sieje" ....moze i tak (mieszkam w domu jednorodzinnym), moze nie....
> Tak czy inaczej bardzo prosze o pomoc.....w koncu zwariuje od tych
> "poglosow"
>
> Pozdrawiam i wypatruje odpowiedzi (jesli mozna to na priv)
> Pawel

czy masz porzadne uziemienie bolca ziemia ochronna?
pomoc moze tez umieszczenie komputera w klatce z siatki
metalowej :)))) mozna zaekranowac sama karte dzwiekowa
obudowujac ja puszka z blachy miedzianej polaczona z masa
karty lub blokujac zasilanie karty kondensatorami bezindukcyjnymi
1nF
oraz zmiana egz karty dzwiekowej , gdyz na nie zablokowanym
wejsciu ktoregos trazynstora wystepuje sygnal o czestotliwosci
radiowej modulowanej am, ktory jest dekodowany na zlaczu
diodowym tranzystora wejsciowego wzmacniacza mcz

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl