Re: WinAmp....maly problem! :(

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 08 Aug 1999 - 01:40:09 MET DST

On Sat, 7 Aug 1999 23:17:35 +0200, "Piotr Najduk"
<n_piotr_at_czasnaeb.pl> wrote:

>Problem: Gdy przesuwam okienko psuje się dźwięk!
>Gdy np czytam news'y i slucham muzyki to gdy przewijam
>tekst w oknie dzwiek sie rwie ..... :(((
Prawdopodobnie masz slaby procek. W czasie odtwarzania mp3 gdy
przesuniesz np. okno itp obciazasz go jeszcze bardziej i sie staruszek
nie wyrabia.

> Diagnoza: Karta graficzna przejmuje przesył karty dźwiękowej
Czy to znaczy, ze wyswietla dzwieki :)

>Posiadam karte S3 Virge 2MB ......
To chyba nie jest problem.... Sprecyzuj jednak dokladnie swoja
konfiguracje!

>Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic zeby usunac ten
>mankamecik ? :))) Bo przestaje miec checi do czytania
>news'ow :( :)
A ja myslalem ze sluchania mp3. :)
A tak serio - to jesli masz starawy komputerek - to chyba wiesz co
terzeba zrobic?
- Upgrade oczywiscie.

>Pozdrawiam,
> Czesc.