Re: Pare pytan odnosnie sprzetu

Autor: Maciej Fronczuk (maciejf{at}bbs.chip.pl_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 20:18:20 MET DST

Witam

> Sprobuj 2.2 albo 2.3. Ja krecilem 333 na 500 przy 2.4V.

Ustawilem 2.2V i dziala bez zarzutu (tzn. raz mi sie zawiesil
po godzinie intensywnego giercowania w NFS 2 w sieci,
ale dzien byl szczegolnie goracy), tyle tylko, ze w pewnych
momentach temperatura przekraczala 50C i nie wiem,
czy to jest do przyjecia.
Mam duzy, aluminiowy radiator z przymocowanymi trzema
wentylatorami, w tym jeden chodzi na 24V :-))

> Kup dodatkowy wiatrak i zamontuj na przedzie
> obudowy (powinno byc miejsce).

Bede musial jeszcze wywiercic dziury w plastiku,
bo w metalowym szkielecie przewidzieli miejsce
na wentylator, ale w plastiku juz nie :-/

> Pytanko na marginesie: masz obudowe AT?

ATX, tylko, jak powyzej widac, nie za bardzo przemyslana
(przejsciowka tez sie nie zmiesci, wiec musze uwazac,
zeby nie spalic proca, bo drugiego takiego juz nie znajde :-))

Pozdrawiam

Maciej Fronczuk
maciejf_at_bbs.chip.pl