Re: Cooler na Socket7

Autor: B_at_nit@
Data: Sat 07 Aug 1999 - 15:41:07 MET DST

Ja tez takowego szukam ( k6-2 400 ) i slyszalem a nawet mialem gdzies
linka ( moze go wykopie kiedys z moich archiw ) o firmie ....bodajze
Crionic ( DE ) wypuszczajacej Cooler'y chlodzone woda .)
Notabene . sam zaczynam taki robic : mam malutka pompke wymontowana z
takiego gadzetu - doniczka z Flowers'em ...obok kamyczek z wywierconym
otworem ..taki tam wodotrysk...
Mozna przewiercic wysoki ( taki mam ) radiator ...przeciagnac przez niego z
trzy zwoje miedzianej rurki i finito ( obieg zamkniety ....pompka niezle
nagina )
Widzialem na jakiejs stronce glupsze ( lepsze ? ) pomysly ....np ...komp w
lodowce :)

--
b_at_nit@
Jaca schrieb in Nachricht ...