NVIDIA VANTA i NFS4

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 15:37:22 MET DST

Witam!

Mam problem z Need for speed 4. Otoz na moim sprzecie (calkiem niezlym
chyba: PII 400, 64mb ram, karta grafiki NVIDIA Vanta...) w rozdzielczosci
1024x768 wyciaga moze z 10 klatek na sekunde - to po pierwsze. Po drugie w
opcjach dotyczacych grafiki nieaktywne jest: Car Shading oraz w opcjach
advanced: gamma correction, z buffer, headlights, fog i lens flare, a
wydawalo mi sie, ze na tej karcie grafiki wszystko powinno pojsc, zwlaszcza
ze reinstalowalem Directx-y z ich plytki... bardzo prosze o jakas pomoc. Co
jest nie tak?

Acha... we wlasciwosciach karty wyswietla mi (to co w nawiasie to ja
dopisalem):
Producent: NVIDIA
Wlasciwosci: DirectDraw 1.00 (?)
Wersja: 4.0 (?? - nie powinno byc czasem 6.1?)
Biezace pliki: nv4disp.drv, *vdd, nvmini.vxd, NV4DD32.DLL

Prosze o pomoc. JA CHCE W TO SOBIE TROCHE POGRAC!!!

Pozdrawiam

Adam Michalski, 17 lat
aimsoft_at_polbox.com
aimsoft_at_box43.gnet.pl