Re: Jak rozpakować duże archiwum RAR

Autor: Dark Rider (XXXrider_at_krakow.cc)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 15:36:25 MET DST

Użytkownik Tomasz Magnuszewski <magnusik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Spakowałem 4 GB zipem i otrzymałem plik o wielkości 2.5GB. Potem żeby
> zmieścić to na CD spakowałem RAR i podzieliłem na części po 650 MB.

hejka,
jaka byla przyczyna ze nie pakowales od razu rar'em z podzialem na wolumeny ?
czy probujesz to rozpakowac z plytek czy wrzuciles te 4 kawalki na dysk i z dysku ?
jaka wersja rar'a ?
probowales (jesli nie masz to zainstaluj - warto) jak to "widzi" windows commander ?

pozdrawiam
DR